Sari la conținut
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-NăsăudAgenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud
Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud
Ministerul Muncii, Familiei, Tineretului și Solidarității Sociale
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație (organizare și funcționare a instituției)
    • Conducerea instituției
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • AJPIS BN respectă mediul
    • Proiecte
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Buletin informativ al informațiilor de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Anunțuri diverse
    • Plăți efectuate de AJPIS BN
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
  • Comunicare
    • Responsabili comunicare și relații publice
    • Întrebări frecvente
    • Comunicate de presă
  • Legislație
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Formare profesională
  • Beneficii de asistență socială
    • Prezentarea tipurilor de beneficii
    • Cerere modificări de acordare beneficii sociale online
    • Formulare tip
    • Convenții încheiate cu bănci
  • Etică și integritate
    • Strategia națională anticorupție
    • Cod etic și conduită profesională
  • Integritate instituțională
  • Transparență
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Contact
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație (organizare și funcționare a instituției)
    • Conducerea instituției
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • AJPIS BN respectă mediul
    • Proiecte
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Buletin informativ al informațiilor de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Anunțuri diverse
    • Plăți efectuate de AJPIS BN
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
  • Comunicare
    • Responsabili comunicare și relații publice
    • Întrebări frecvente
    • Comunicate de presă
  • Legislație
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Formare profesională
  • Beneficii de asistență socială
    • Prezentarea tipurilor de beneficii
    • Cerere modificări de acordare beneficii sociale online
    • Formulare tip
    • Convenții încheiate cu bănci
  • Etică și integritate
    • Strategia națională anticorupție
    • Cod etic și conduită profesională
  • Integritate instituțională
  • Transparență
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Contact
  • Acasă
  • Despre AJPIS
    • Legislație (organizare și funcționare a instituției)
    • Conducerea instituției
    • Organizare
    • Programe și strategii
    • Rapoarte și studii
    • Atribuții ANPIS și AJPIS
    • AJPIS BN respectă mediul
    • Proiecte
  • Informații de interes public
    • Solicitare informații
    • Buletin informativ al informațiilor de interes public
    • Buget din toate sursele de venituri
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
    • Declarații de avere și interese
    • Comisia paritară
    • Anunțuri diverse
    • Plăți efectuate de AJPIS BN
    • Convenții încheiate cu bănci
    • Debitori
  • Comunicare
    • Responsabili comunicare și relații publice
    • Întrebări frecvente
    • Comunicate de presă
  • Legislație
  • Inspecție socială
    • Organizarea activității
    • Planul anual de control
    • Rezultatele campaniilor de control
    • Condiții de acreditare furnizori
    • Evaluare servicii sociale
  • Formare profesională
  • Beneficii de asistență socială
    • Prezentarea tipurilor de beneficii
    • Cerere modificări de acordare beneficii sociale online
    • Formulare tip
    • Convenții încheiate cu bănci
  • Etică și integritate
    • Strategia națională anticorupție
    • Cod etic și conduită profesională
  • Integritate instituțională
  • Transparență
  • Date cu caracter personal
  • Control intern managerial
  • Transparența achizițiilor
  • Contact

Buletin informativ al informațiilor de interes public

  • Pagina principală
  • Informații de interes public
  • Buletin informativ al informațiilor de interes public ...
  • Buletin informativ Legea 544/2001 pentru anul 2025
  • Buletin informativ Legea 544/2001 pentru anul 2024
  • Buletin informativ Legea 544/2001 pentru anul 2023
  • Buletin informativ Legea 544/2001 pentru anul 2022
  • Buletin informativ Legea 544/2001 pentru anul 2021
  • Buletin informativ Legea 544/2001 pentru anul 2020
Sari la navigare

ANUNȚ

ÎN ATENȚIA ASOCIAȚIILOR, FUNDAȚIILOR ȘI CULTELOR SOLICITANTE DE SUBVENȚII DE LA BUGETUL DE STAT ÎN BAZA LEGII NR.34/1998.

ANUNȚ

Perioada de înregistrare și evaluare a solicitărilor de finanțare a furnizorilor de servicii sociale publici și privați este cuprinsă între 20.08.2024 – 18.09.2024.

Call Center ANPIS

Plăți beneficii sociale în conturi bancare

În luna IUNIE 2025 plata beneficiilor sociale în conturi se va face astfel:

  • începând cu 06.06.2025 – alocațiile de stat, indemnizațiile/sprijin creștere copil și stimulentele de inserție;
  • începând cu 13.06.2025 – indemnizații nevăzători, indemnizații persoane cu handicap și buget complementar;
  • începând cu 20.06.2025 – venit minim de inserție, alocațiile de plasament și indemnizațiile de hrană;

Vrei să sesizezi un abuz la care este supusă o persoana dintr-un centru pentru persoane vârstnice, copii sau persoane cu dizabilități?

Apelează Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud prin Call Center, la numărul 021.9309 sau trimite o sesizare scrisă pe adresa de email ajpis.bistrita-nasaud@mmanpis.ro sau petitii_bn@mmanpis.ro și o echipă a inspecției sociale va răspunde prompt sesizării dumneavoastră, făcând verificările necesare în teren.
Acest serviciu este disponibil în intervalul orar 8:00-16:30 de luni până vineri prin numărul de Call Center, iar sâmbătă și duminică la numărul de telefon 0747021022.
Precizăm că în conformitate cu art. 7 din ORDONANȚA nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, “petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare a petiționarului nu se iau în considerare și se clasează, potrivit prezentei ordonanțe”.

Informații utile pentru cetățeni

Întrebări frecvente

Consumatorul vulnerabil de energie

Cerere modificări de acordare beneficii sociale online

Procedura de depunere a documentelor referitoare la decretului lege nr. 118/1990

Campanii de informare ale MMPS

Condiții de călătorie în Regatul Unit

Referitor la agenții specializate în găsirea unui loc de muncă în străinătate

Informare pentru lucrătorii migranți – Inspecția Muncii a pregătit un set de informații despre intermedierea și plasarea forței de muncă în străinătate

Proiect de modificare a Legii privind protecția cetățenilor români care lucrează în străinătate, lege adoptată în anul 2000

 

 

 

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic lucrători migranți
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Interpretare în limbaj mimico–gestual

Accesul la informații pentru persoanele cu deficiente de auz este asigurat prin serviciile unui interpret mimico–gestual. Serviciul de interpretare în limbaj mimico–gestual se asigură în baza unei comenzi scrise, transmisă prin email și confirmată telefonic de către solicitant sau la cererea directă a persoanei cu deficiență de auz, în cazul în care aceasta se prezintă direct la sediul agenției. Serviciul va fi prestat într-un interval de cel mult două zile lucrătoare de la momentul primirii solicitării, în intervalul 08:00 – 16:30.

Telverde

Articole recente

  • Informații cu privire la proiectele: “Sprijin pentru persoanele defavorizate în vederea asigurării alimentelor de baza/mese calde”, cod MySMIS 3362396 și “Sprijin pentru cuplurile mamă-nou-născut defavorizate”, cod MySMIS 334177, implementate de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, în calitate de beneficiar, și finanțate prin Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027, din Fondul Social European Plus 16/05/2025
  • Anunț privind ocuparea prin transfer la cerere a unei funcții publice de execuție vacante – mai 2025 15/05/2025
  • ANPIS a demarat accesibilizarea sediilor cu tehnologie Step-Hear pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilități 25/04/2025
  • Calendar OFICIAL. Când intră banii în luna Mai: alocații, indemnizații, pensii și alte drepturi sociale 23/04/2025
  • Anunț privind selecția UAT-urilor din mediul rural (comune) în cadrul proiectului „Furnizare de servicii integrate în comunitățile rurale…” 01/04/2025

Arhivă

Viziunea noastră

Constă în asigurarea accesului tuturor cetăţenilor, fără niciun fel de discriminare, la serviciile specializate şi la beneficiile reglementate de legislaţia română şi europeană, iar prin acţiunile noastre comune încercăm să aducem un plus de speranţă în vieţile celor aflaţi în dificultate.

Suntem orientaţi către cetăţeni şi către respectarea drepturilor sociale ale acestora, iar prin activitatea noastră ne propunem să eliminăm o parte din inegalităţile existente, ajutându-i pe oameni să se integreze normal în comunitate prin creşterea calităţii vieţii persoanelor defavorizate.

Despre ANPIS

  • Acte constitutive
  • Legislație
  • Conducerea instituției
  • Organizare
  • Anunțuri de angajare
  • Programe și strategii
  • Rapoarte și studii
  • Atribuții ANPIS și AJPIS

Informații utile

  • Întrebări frecvente
  • Legături utile
  • Harta site-ului
  • Termeni și condiții
  • Despre cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

Cerere modificări de acordare beneficii sociale ONLINE

Lucrători migranți

  • Legislația UE
  • Ghid practic lucrători migranți
  • Instituții din alte state UE
  • Formulare
  • Întrebări frecvente

Date de contact

Call center: 0219309

Adresă
Str. Liviu Rebreanu nr. 59, cod poștal 420008, Bistriţa

Telefon
0263.213.753; 232103

Fax
0263.232.409

E-mail
ajpis.bistrita-nasaud@mmanpis.ro 

Informații utile

  • Politica de confidențialitate
  • Despre cookie-uri

Copyright © 2025 Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Bistrița-Năsăud.

La început ↑ Sus ↑
Instrumente pentru accesibilitate

Instrumente de accesibilitate

  • Mărește textul
  • Micșorează textul
  • Tonuri de gri
  • Contrast mare
  • Contrast negativ
  • Fundal luminos
  • Legături subliniate
  • Font lizibil
  • Redare audio
  • Resetează